Produkter

Stænger, arme og spheriske bøsninger

Stænger, arme og spheriske bøsninger

Produkter

Stænger, arme og spheriske bøsninger

Kontakt

Kontakt os for et uforpligtende besøg, hvor vi sammen med jer og vores leverandører vil lytte til jeres behov og tilbyde en passende løsning.

Mattias Hvass

Area Manager – Railway

John C. M. Jensen

Technical Manager

Stænger, arme og spheriske bøsninger

GMT – Chevron Springs

GMT-Chevron-fjedre er multifunktionelle vibrationsdæmpende elementer, hvor de enkelte metaller holdes fast sammen med vulkaniserede lag af elastomer.

På grund af deres enkle installation og lange levetid er chevronfjedre ideelle til brug i jernbanekøretøjer.

Ved at vælge vinklerne og antallet af mellemliggende fjederled samt chevronfjedrenes vinkler i forhold til hinanden kan der produceres tre forskellige fjederstivheder afhængigt af retningen. Desuden kan stivheden også varieres ved at vælge de geometriske dimensioner af de enkelte lag og den tilsvarende gummikvalitet.

GMT – Conical Suspension Springs

GMT-koniske fjedre anvendes f.eks. som motorophæng, aggregatlejer og primære fjedre i jernbanekøretøjer. GMT-koniske fjedre anvendes f.eks. som motorophæng

Som vibrationsisolatorer og -dæmpere har koniske fjedre en relativt betydelig fjederkarakteristik og en progressiv kurve. Buffere er også med til at absorbere stødbelastninger uden at forårsage skader på delen. Hvis der kræves forskellige grader af stivhed i X- og Y-retningen, kan der konstrueres brugselementer med slidser.

GMT – Chevron Springs

GMT-Chevron-fjedre er multifunktionelle vibrationsdæmpende elementer, hvor de enkelte metaller holdes fast sammen med vulkaniserede lag af elastomer.

På grund af deres enkle installation og lange levetid er chevronfjedre ideelle til brug i jernbanekøretøjer.

Ved at vælge vinklerne og antallet af mellemliggende fjederled samt chevronfjedrenes vinkler i forhold til hinanden kan der produceres tre forskellige fjederstivheder afhængigt af retningen. Desuden kan stivheden også varieres ved at vælge de geometriske dimensioner af de enkelte lag og den tilsvarende gummikvalitet.

GMT – Conical Suspension Springs

GMT-koniske fjedre anvendes f.eks. som motorophæng, aggregatlejer og primære fjedre i jernbanekøretøjer. GMT-koniske fjedre anvendes f.eks. som motorophæng

Som vibrationsisolatorer og -dæmpere har koniske fjedre en relativt betydelig fjederkarakteristik og en progressiv kurve. Buffere er også med til at absorbere stødbelastninger uden at forårsage skader på delen. Hvis der kræves forskellige grader af stivhed i X- og Y-retningen, kan der konstrueres brugselementer med slidser.

Kontakt

Kontakt os for et uforpligtende besøg, hvor vi sammen med jer og vores leverandører vil lytte til jeres behov og tilbyde en passende løsning.

Mattias Hvass

Area Manager – Railway

John C. M. Jensen

Technical Manager

Bestil et opkald

Udfyld kontaktoplysningerne og vi vil ringe dig op hurtigst muligt inden for vores åbningstid.

Bestil et opkald

Udfyld kontaktoplysningerne og vi vil ringe dig op hurtigst muligt inden for vores åbningstid.

Brochurer

Læs vores mange brochurer online

Du kan også bestille vores brochurer tilsendt som PDF på e-mail eller som fysisk brochure sendt med posten.

Railway Vehicle Technology