Her hos WILLBRANDT har vi hele tiden fokus på at forbedre vores processor, for at gøre tingene bedre.

I den forbindelse afholder vi kundetilfredshedsanalyser blandt vores kunder ca. hvert halve år. Vi ønsker at få afdækket, hvad vores kunder tænker om os, og om der er områder der skal forbedres.
Vi har en kvalitetspolitik, der siger, at vi skal opfylde et mål på 6,0 i gennemsnit ud af 7 mulige.

I denne omgang har vi fået svar tilbage fra 15 kunder, som lige netop sætter os på 6,0 i gennemsnit, og vi har derfor opfyldt vores Kvalitetsmål.
Vi er meget taknemmelige for alle svar vi får, og har som altid valgt at trække lod om en æske chokolade blandt svarene, og den er netop nu på vej til den heldige vinder.

De svar vi har fået ind, vil nu blive gennemlæst og bearbejdet af vores medarbejdere, så vores service fremover kan blive endnu bedre.

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!

%d bloggers like this: